Dedeman Grubu’nun Y kuşağının beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak oluşturduğu yeni otel markası Smart by Dedeman, orta segment otellerden yüzde 25 daha avantajlı konaklama imkanı sunacak.
Dedeman Turizm Yönetimi Genel Müdürü Emrullah Akçakaya, Smart by Dedeman markasıyla 2023’e kadar toplam 18 otel açmayı hedeflediklerini belirterek, markanın ilk projesinin İstanbul’da hayata geçirileceğini açıkladı. Smart by Dedeman markasının Y kuşağının değişen beklenti ve isteklerini göz önünde bulundurarak tasarladıklarını ifade eden Akçakaya, yeni marka altında yüksek kalitede konaklamayı ekonomik fiyata sunacaklarını söyledi.
Dedeman Grubu’nun bu yıl Tokat ve Taşkent‘te toplam 2 otel açacağını da ifade eden Emrullah Akçakaya, şu anda 2 bini aşkın odalarının bulunduğunu, yeni açılacak otellerle birlikte oda sayısının 3 bini aşacağını, çalışan sayısının da 1400 kişiden 1500’e çıkacağını kaydetti.
Dedeman Turizm Yönetimi İş Geliştirme Direktörü Bilge Turcan ise Smart by Dedeman markası ile kurulacak otellerin oda sayılarının 50 ile 140 arasında olacağını söyledi. Yeni otel konseptinin nitelikli konaklama, nitelikli kompakt oda ve kahvaltı, hızlı internet, son teknolojik alt yapı şeklinde düzenleneceğini anlatan Turcan, “20 metrekarelik odalarda bulunan her şey kullanışa uygun şekilde tasarlandı” dedi.
Smart by Dedeman projesinin yatırımcılar için de avantajlı olduğunu dile getiren Turcan, “Yatırım maliyeti orta segment otellere göre yüzde 40, ekonomi segmentindeki rakiplerinden yüzde 10 daha düşük. Ayrıca her yapıya uygulanabilir bir konsept olması da yatırımcı açısından maliyetleri düşüren, inşaat süresini kısaltan bir kriter” diye konuştu.
Akıllı Dedemanlar geliyor