İstanbul 13°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • Gayrimenkul satışında başarıya ulaşmanın püf noktaları

Gayrimenkul satışında başarıya ulaşmanın püf noktaları

Mist İnşaat Satış ve Pazarlama Koordinatörü Adnan Alper, rekabetin çok yoğun olarak yaşandığı gayrimenkul sektöründe, satış ekiplerinin satış anlayışını artık değiştirmesi gerektiğini bildirdi.

“Satışın gerçekleşmesi yeni bir dostluğun ilk adımı olarak görülmeli”

Projelere yatırım yapacak müşterilerin sadece aklına değil, artık gönlüne de hitap edilmesi gerektiğini belirten Alper, “Duygusal zeka ve empati kurabilme yeteneği satış takımlarının fark yaratabilmesi için en önemli kavramlar haline geldi. Deneyimli bir pazarlama uzmanı müşteri ile iletişimin satıştan sonra devam etmesi gerektiğini bilmeli. Yani aslında satışın gerçekleşmesi yeni ve uzun soluklu bir dostluğun ilk adımı olarak görülmeli. Para kazanmak kadar müşterinin gönlünü kazanmakta sürdürülebilir başarının anahtarı” dedi.

“Satış ve pazarlamada en etkili unsur arkadaş tavsiyesi”

Satış ofisinden memnun ayrılan her bir müşterinin yeni iş fırsatlarının elde edilmesinde en önemli etken olduğunu belirten Alper, “Tüm araştırmalar gösteriyor ki satış ve pazarlamada en etkili unsur arkadaş tavsiyesi. Tavsiye edilmeyi hedeflemek ise bir satış ekibi üyesinin en önemli amacı olmalı. Duyguların yitirildiği bu günlerde satışın gerçekleşmesinde en güzel şey mesleğinin sevgilisi olmalı. Hakimiyet ve sevgi en kuvvetli donanımdır. Almak isteyen ile satmak isteyenin uyumu artık çok kolay değil. Bunu kentsel dönüşümün merkezi Fikirtepe’de çok iyi gözlemliyoruz” dedi.

“Çağımız hız ve tüketim çağı”

Teknolojnin geliştirdiği çalışma şartları iletişimde daha iyi bir iş yaşam dengesi kurduğuna da değinen Alper sözlerini şöyle sürdürdü:

“Teknoloji maliyeti düşürüyor ve hız kazandırıyor. Yani yaptığımız işin kalitesinden önce işin bir an önce tamamlanmasını öncelikli kılıyor. Ancak gözden kaçan şu ki rekabette ayakta kalmayı sağlayan başarı için gerekli olan kaliteyi düşürüyor. Sonuçta satış ekipleri, işlerinin duygusunu yitirebiliyor, sevgiden önce teknolojik robot oluyorlar. Sevmek kadar ilginin de beraberliği kaçınılmaz bir gerçek .”

 

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Gayrimenkul satışında başarıya ulaşmanın püf noktaları

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.