İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • Akiş GYO ilk çeyrekte AVM kira gelirlerini yüzde 20 artırdı

Akiş GYO ilk çeyrekte AVM kira gelirlerini yüzde 20 artırdı

Akkök Holding’in stratejik iş alanları arasında konumlandırdığı gayrimenkul sektöründeki iştiraki Akiş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı (GYO), geçtiğimiz yıllardaki başarılı performansını 2018 yılının ilk çeyreğinde de sürdürdü. Doğru zamanda, doğru lokasyonda ve yeni trendler yaratan projeleriyle dikkat çeken Akiş GYO, bu yılın ilk çeyreğinde geçtiğimiz yılın aynı dönemine kıyasla AVM kira gelirlerini yaklaşık yüzde 20 arttırırken, FAVÖK marjını da yüzde 67 mertebesine getirmeyi başardı. Öte yandan sahibi olduğu AVM’lerdeki doluluk oranları Akasya ve Akbatı için sırasıyla yüzde 98 ve yüzde 99 olarak gerçekleşirken, pozitif gelişmeler hisse senedi likiditesinin de yıllık bazda yüzde 23 artmasını sağladı.

Akasya ve Akbatı AVM’lerde yüzde 98’i aşan doluluk oranı

Akiş GYO’nun toplam varlık büyüklüğünün yüzde 85’ini oluşturan İstanbul’un en önemli alışveriş merkezlerinden Akasya ve Akbatı alışveriş merkezleri yılın ilk çeyreğinde operasyonel gelirleri, maliyet yönetimi ve ek gelir kalemleri anlamında iyi bir dönem geçirdi. Yılın ilk çeyreğini yüksek ciro artışıyla geçiren Akasya ve Akbatı alışveriş merkezleri kiralanabilir alan kapasitesi açısından yüzde 98’i aşan doluluk oranı ile faaliyetlerine devam etti.

Alışveriş merkezi sektöründe rekabetin her geçen gün artması ve Anadolu yakasında son bir yılda dört alışveriş merkezinin açılmasına karşın Akasya AVM, toplam mağaza cirosunu yüzde 16 toplam kira gelirini yüzde 20 artırmayı başarırken, verimli alan kullanımı ve maliyet yönetimiyle FAVÖK oranını artırmayı başardı.

Akbatı AVM ise kendi bulunduğu etki alanı içerisinde ilk tercih edilen alışveriş merkezi olmayı sürdürürken toplam mağaza cirosunu ve kira gelirlerini yüzde 20 artırmayı başardı. Akbatı AVM ayrıca ev sahipliği yaptığı sanatsal ve kültürel faaliyetler sayesinde bir yaşam merkezi olarak bulunduğu bölgeye değer katmaya devam etti.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Akiş GYO ilk çeyrekte AVM kira gelirlerini yüzde 20 artırdı

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.