İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Uğur Ünal kimdir?

Kariyerine reklam ajanslarında uluslararası ve yerel markalara reklam kampanyaları hazırlama ve stratejik planlamadan sorumlu olarak başlayan Uğur Ünal on yıl süren ajans deneyimi sonrasında gayrimenkul sektöründe görev almaya başlamıştır.

Emlak sektörü ile Ağaoğlu’nda tanıştı

Uğur Ünal Ağaoğlu Şirketler Grubu’nda kurumsal iletişim ve pazarlama grup başkanı göreviyle Pazarlama, Medya Planlama, Reklam, Dijital Pazarlama, CRM ve Call Center ekiplerinin yönetiminden sorumlu olmuştur. Bu süre zarfında şirket 2012 yılında en yüksek adet ve cirolu konut satışı yapan inşaat firması unvanına sahip olmuştur.

Ağaoğlu Şirketler Grubuna ait toplam satış değeri 3,8 milyar USD değerinde ulaşan My Towerland, Andromeda Gold, My World Europe, My Home Maslak, My Office 212, Maslak 1453 projelerinin pazarlama kampanyalarını yürütmüştür. Görev aldığı süreç boyunca 4.000’nin üzerinde konut satışı gerçekleştirilmiştir.

Yabancıya satışta tecrübeli

2012 yılında mütekabiliyet yasasının çıkmasıyla birlikte yurtdışında özellikle Körfez ülkelerine yönelik “Invest In Turkey” kampanyasına imza atmıştır. Yabancı yatırımcıya toplu ve bireysel satış gerçekleştiren ekibin içinde yer alarak uluslararası gayrimenkul satış deneyimi kazanmıştır.

Rönesans Gayrimenkul firmasında 2014 yılında pazarlama ve satış alanında yöneticilik görevi yaptığı dönemde Sayfiye ve Piazza konut projelerinden sorumlu olmuştur.

2018-2020 yılları arasında Emlak Konut ortaklığıyla yürütülen 3 projede de görev alan Uğur Ünal dijital pazarlama kanalları üzerinden bugüne kadar yaklaşık 200 milyon TL civarında satışın gerçekleştirilmesini sağlamıştır.

Dinamik piyasalardan yana

2020 yılı itibariyle toplam 5.7 milyar USD değerinde 15 adet markalı konut ve karma kullanım projesinin pazarlama danışmanlığını ve satış operasyonu yürüten Uğur Ünal Renova Proje Pazarlama’nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. Renova, 2020 ilk yarısı itibariyle 1 milyar USD değerinde 4.500 bağımsız bölümün pazarlama ve satış süreçlerini yürütmektedir.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

İmar Planı değişikliği ile değeri artan gayrimenkullere vergi

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.