İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Alfa Jenerasyonu yaşamın kurallarını değiştirecek

Z kuşağının ardından gelen ve 2013 ile 2030 yılları arasında doğanlardan oluşacak Alfa Jenerasyonu, hem sosyal alanı hem de iş dünyasını dönüştürecek. Hayatın daha erken dönemlerinde teknolojiye ve bilgiye ulaşan ve 2025 yılında 2 milyara ulaşması beklenen Alfa Jenerasyonu yakın zamanda sosyal yaşamda ve ekonomide köklü değişikliklere neden olacak. Generali Sigorta tarafından yapılan araştırmaya göre Alfa Jenerasyonu iş ve günlük hayatın kurallarını değiştirecek.

Alfa Jenerasyonunun özellikleri

En teknoloji odaklı jenerasyon

Alfa nesli, diğer tüm kuşaklarla karşılaştırıldığında en materyalist ve teknoloji odaklı jenerasyon olacak. Daha genç yaşlarda teknolojiyle etkileşime giren Alfa’lar, diğer nesillere göre daha az konuşacak ve gerekmedikçe fiziksel buluşmalardan kaçınacak.

“Gamer” nesil

Alfa Jenerasyonu için telefon ya da tabletten oynayabildiği oyundaki bir karakter, dış dünyadaki bir arkadaşından daha fazla merkezde olacak. Elektronik spor ya da diğer adıyla e-spor’a daha fazla ilgi duyacak bu kuşakta, gamer/bilgisayar oyuncusu olmak daha çok rağbet görecek.

Sanal gerçeklik merkezlerinde olacak

Sanal gerçeklik Alfa’ların hayatlarının parçası olacak. Önceki nesillere göre daha az insanla temas edecek bu kuşağın alışveriş alışkanlıkları da diğer jenerasyonlara göre farklılıklar gösterecek. Sanal gerçeklik üzerinden arkadaşlarla oynamak, ders çalışmak, sohbet etmek, vakit geçirmek hayatlarının bir parçası olacak.

İş dünyasını dönüştürecekler

Finans sektörü içinde dijital bankacılığı günlük hayatlarının her anına entegre edecek bu jenerasyon için; dijital ortama taşınan, hız ve pratiklik sunan online sigortacılık hayatlarının vazgeçilmez bir parçası olacak. Online sigortacılık bu kitlenin özelinde bir ihtiyaçtan çok gereklilik olarak yaşamlarında yer alacak.

Kişisel siber güvenlik önem kazanacak

Teknolojiyi merkeze koyacak bu kuşak için giyilebilir teknoloji, araba ve ev telematiği gibi ürünler vazgeçilmez olacak. Teknoloji ile olan bağın hayatlarının her adımında olmasının getireceği siber riskler dolayısıyla her Alfa ailesi ya da bireyi gelecekte kişisel siber güvenlik asistanlarından yardım alacak.

En girişimci nesil

Alfa Jenerasyonu, diğer kuşaklara göre daha uzun süre eğitim alacak, işgücüne diğer kuşaklara göre daha geç katılacak ve daha geç çocuk sahibi olacak. Hayatın daha erken dönemlerinden itibaren bilgiye ve ihtiyaç duydukları tüm kaynaklara ulaşabileceklerinden, en girişimci nesil olacak.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Türk Halkı beynine çip taktırır mı?