İstanbul 13°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Folkart Nefes İstanbul’a reklam filmi çekildi

Bugüne kadar İzmir’de 7 milyar TL’lik yatırım değerinde, çok sayıda projeyi tamamlayan Folkart, İstanbul’a ‘Folkart Nefes İstanbul’ adındaki projesiyle ilk önemli adımını atıyor.

İzmir’den çıkan ‘en büyük konut ve ofis üreticisi’ konumunda, sektöründe Türkiye’nin öncü şirketi olan Folkart, İstanbul’daki ‘Nefes’ projesi dahil, şu anda 9 milyar TL yatırım değerinde, 8 ayrı projeyi aynı anda yürütüyor.

Pharmactive İlaç, Volt Motor, Volt Redüktör, Volt Teknoloji gibi sanayide derinleşen şirketleri bünyesinde barındıran Saya Grup iştiraki Folkart; İstanbul ile birlikte Bursa, Ankara, Antalya, Manisa ve Bodrum’da yatırım planlıyor.

Öncü ve lider şirket

İmzasını attığı projelerle, ulusal ve uluslararası birçok ödül kazanan Folkart, İstanbul Büyükçekmece’de ilk projesini hayata geçiriyor. Folkart’ın biten ve devam eden projelerinin, toplam yatırım değeri, 16 milyar TL’yi buluyor.

Şimdi de İstanbul’daki ilk projesinde müstakil yaşamın tüm güzellikleri, Folkart imzasıyla taçlanıyor. Yeni proje, ‘Folkart Nefes İstanbul’ adını taşıyor. “Hayat Buna Değer” sloganıyla; çevre dostu, en ileri teknoloji ile donatılmış, uluslararası standartlarda yeni yaşam alanlarına imza atarak, sektöründe öncü ve lider bir rol üstlenen Folkart, İstanbul’daki ilk konut projesini, satışa sundu. Folkart Nefes İstanbul’da geniş bahçeli, özel havuzlu müstakil yaşam tarzına uygun, 3+1’den 6+1’e kadar çeşitli alternatiflerde 96 villa bulunuyor.

Doğa ile kucaklaşıyor

Geniş bahçeli, özel tasarlanmış villalardan oluşan Folkart Nefes İstanbul, şehrin karmaşasından uzak, Büyükçekmece’de özgürce ‘nefes alan bir yaşam merkezi’ olacak. Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, Folkart Nefes İstanbul’un doğadan ilham alan, sürdürülebilir ve lüks bir mimarinin hakim olduğu, estetik çizgisi çok yüksek, tüm yaşam öğelerini bir araya getiren müstakil evlerden oluştuğunu vurguladı. Proje, özellikle geniş alanları ile öne çıkıyor. ‘Folkart Nefes İstanbul’, yüzde 80’i yeşil alandan oluşan 123 bin metrekarelik arsada inşa ediliyor.

‘İstanbul’a ilk adım’

Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, Folkart Nefes İstanbul’un, ‘yedi tepeli şehir’ için sadece bir ilk adım olduğunu belirtti. Mesut Sancak, İstanbul’da konut üretmeye yönelik yatırımlarının devam edeceğini söyledi.

Sancak, aralarında ‘Folkart Nefes İstanbul’un da bulunduğu 8 proje çalışmasını, aynı anda yürüttüklerini vurguladı. Mesut Sancak’ın verdiği bilgiye göre, bu 8 projenin toplam yatırım değeri 9 milyar TL’yi buluyor.

Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Sancak, bugüne kadar İzmir’de 7 milyar TL yatırım değerindeki çok sayıda projeyi tamamlayıp, ilan ettikleri tarihte, mülk sahiplerine teslim ettiklerini de bildirdi.

Saya Grup üyesi

Mesut Sancak, Folkart’ın, Pharmactive İlaç, Volt Motor, Volt Redüktör, Volt Teknoloji gibi yeni adımlarıyla, sanayide derinleşen Saya Grubun bir iştiraki olduğunu belirtirken; şirketin İstanbul ile birlikte, önümüzdeki dönemde, özellikle Bursa, Ankara, Antalya, Manisa ve Bodrum’da yeni yatırımlar planladığını söyledi. Folkart Yönetim Kurulu Başkanı, “Folkart Nefes İstanbul ile birlikte kalitemizi, güvenilirliğimizi ve projelerle öne çıkan yaşam anlayışını İstanbul’a taşıyacağımız için çok mutluyuz.” dedi.

Folkart Yönetim Kurulu Başkanı, 2021 yılında şirketin kuruluşunun 15. yılını kutladıklarını vurgularken, ‘Folkart Nefes İstanbul’un 15 yılın bir simgesi, nişanesi olduğunu belirtti. Sancak, yönetmenliğini Hazım Başaran’ın yaptığı özel bir reklam filmiyle de, Folkart Nefes İstanbul’un televizyonlarda dikkat çekeceğini belirtti.

Kültür ve sanat öncelikleri arasında

İzmir’de yürüttüğü kurumsal sosyal sorumluluk projeleriyle öne çıkan, kentte kültür-sanat alanına ‘kurumsal sorumluluk anlayışı’ ile sürekli yatırım yapan Folkart; kendi bünyesinde ücretsiz tiyatro ve sanatın farklı alanında eğitimler veren Folkart Academy’i ve açtığı sergilerle ülke çapında ses getiren, ülkenin en iddialı galerileri arasında bulunan, Folkart Gallery’i barındırıyor. Mesut Sancak, 23 Kasım’da Türkiye’de yankı yaratacak bir İbrahim Çallı sergisini, Folkart Gallery’de açacaklarını belirtti. Sancak, Folkart’ın adında yer alan ‘folk’ ve ‘art’ sözcüklerinin hakkını verdiklerini, projeleriyle birlikte kültür-sanat ışığını her yeni adımlarında, ‘sosyal sorumluluk felsefeleriyle’ yaydıklarını bildirdi. Sancak, Folkart Gallery ve Folkart Academy’nin faaliyetlerini, bir plan dahilinde orta vadede İstanbul’a da taşımak istediklerini söyledi.

 

Folkart Nefes İstanbul’un künyesi

Konum : Büyükçekmece – İstanbul
Proje Alanı : 123.000 m²
Yeşil alan : 97.500 m² yeşil alan.
Villa adeti : 96
Villa tipleri : 3+1 Tek Kat Aqua Marin,
3+1 Dubleks Azur,
4+1 Tek Kat Safir,
6+1 Dubleks Royal
Özel havuz : İsteğe bağlı
Sosyal yaşam özellikleri : Kapalı ve açık yüzme havuzu, sauna, buhar odası,
fitness, çok amaçlı oda-pilates, kafe, çok amaçlı salon, barbekü alanı, açık spor alanları
Otopark : Her villaya 2 otopark
Ayrıca sosyal tesiste de otopark bulunuyor
Ulaşım : Karaağaç Mahallesi Org. İzzettin Aksalur Cad. No:4 Büyükçekmece-İstanbul

Reklam filmi hakkında

  • Reklam filmi çekimleri 4 gün sürdü.
  • Yer, sualtı ve hava çekimleriyle 2 ayrı ekip ile ilerledi.
  • İzmir’de Folkart Towers, Folkart Narlıdere, Folkart Time, Folkart Incity, Folkart Life Bornova; Çeşme’de ise Folkart Blu, Folkart Ardıç, Folkart Hills, Folkart Boyalık ve Folkart Blu projelerinde çekimler yapıldı.
  • Toplam 62 kişilik ekip çalışmalara katıldı.
  • Reklam filminin yönetmenliğini 28 yıllık sektör deneyimi olan Hazım Başaran oturdu.
  • Görüntü yönetmenliğini Soykut Turan gerçekleştirdi.
  • Reklam filminin 2. ekip yönetmenliğini ise Bora Severcan yaptı.
  • Yapımcılığını Blink-İstanbul adına Ece İşbilen ve Burak Ozan üstlendi.

Filmin künyesi

Reklamveren : Folkart Yapı
Reklam Ajansı : 21 Gram
Prodüksiyon Şirketi : Blink-İstanbul
Yönetmen : Hazım Başaran
Görüntü Yönetmeni : Soykut Turan

 

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

DAP Yapı’nın Nişantaşı Koru projesi ciro birincisi oldu