İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Değişen dünya, değişen tüketici, değişen stratejiler

‘Dünyayı daha iyi markalarla yeniliyoruz’ mottosuyla ilerleyen, uluslararası kariyer platformu The Daily Muse tarafından dünyanın en önemli 50 konferansı arasında gösterilen Global Sustainable Brands Platform ağı, 6 kıtada toplam 12 şehire ulaştı. 26 Mayıs ile 27 Mayıs tarihlerinde ‘The Power Of And’ temasıyla Swissotel The Bosphorous’da BASF ve Unilever’in platin sponsorluğunda gerçekleşecek olan Sustainable Brands 2016 Istanbul, değişen tüketicinin beklentilerini karşılayan, geleceği şekillendiren markalar ve iş dünyasının liderleri 4. kez bir araya gelecek ve konferansta markaların gelecekte de daha iyi ve tercih edilen marka olmanın yolunun farklı tarafları birleştiren işbirliklerinden geçtiği konuşulacak.

Markalar için belirsizlik arttı

Tüketici davranışlarının değişmesiyle markalar için belirsizlik de arttı. Son 10 yılda yaratılan milyar dolarlık markaların farklı stratejileri ve değerleri global iş dünyasını şekillendiriyor. Başarılı markalar başarıya giden yolun birlikte yaratılacağına inanmaya başladı. Marka Stratejisi, İletişim, İnovasyon ve Tasarım, Tedarik Zinciri ve Satın Alma, Tüketici Davranışları ve Etkileri, İnsan Kaynakları ana başlıklarında gerçekleşecek olan Sustainable Brands  2016 Istanbul ulusal ve uluslararası konuşmacı sunumlarına ve atölye çalışmalarına ev sahipliği yapacak. İletişim sponsorluğunu Vodafone’un gerçekleştireceği Sustainable Brands 2016 Istanbul’un gümüş sponsorları arasında Ülker ve Schneider Electric yer alıyor. Sponsorlarının arasında Prefabrik Yapı ve TAV’ın yer aldığı konferansa TKYD, SKD, GİAD, KİD, TÜAD, YEKON, ETÜDER gibi dernekler de destek verecek.

sustainablebrandsistanbul.com/2016/

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Değişen dünya, değişen tüketici, değişen stratejiler