İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

'2016 AVM’lerin yılı olacak'

One Tower Alışveriş ve Yaşam Merkezi’ni Ankara’da hayata geçiren İTO Yatırım’ın ortaklarından Özkan Özçelik, AVM’lerin 2016’ya oldukça hızlı başladığını söyledi.

AVM’lerin hem sayı hem de ziyaretçi sayıları bakımından son yıllarda sürekli yükselen bir ivme yakaladığını anlatan Özçelik, 2015’de AVM’lerin ciro endekslerinin sürekli arttığını kaydetti. Kasım verilerine göre AVM’lerin ziyaretçi sayısında da bir önceki yıla oranla %8,7 yükseliş gözlendiğini hatırlatan Özçelik, ''2016, AVM’ler için rekor yılı olacak'' dedi. 

'Ankara’da rekabet kızıştı'

Ankara’nın kişi başına düşen AVM sayısı bakımından Türkiye’de ilk sırada yer aldığını kaydeden Öçelik, kentte yeni açılan her AVM’nin rekabeti daha da artırdığı  vurguladı. Rekabetin artmasıyla hem AVM yönetimleri hem de ziyaretçiler için güzel sonuçlar ortaya çıktığını belirten Özçelik, sürekli bir adım öne geçmek isteyen AVM’lerin ünde olmak için misafirlerine en iyisini sunmaya çalıştığını ifade etti. 

2016’da yönetimler ve kur dengesi konularının AVM’lerin karnesini belirleyecek iki önemli unsur olduğuna değinen Özçelik, çok ciddi bedellerin döviz üzerinden ödendiği AVM sektöründe kur dengesinin iyi gözetilmesi ve ilgili kurumların doğru müdahaleleri yapması halinde sıkıntı yaşanmayacağını belirtti.

'Alışverişe değil mutluluğa odaklandık'

Öte yandan birbirini takip eden ve adeta klonlanmış yapıya bürünen AVM’lerin ömrünün dolduğuna dikkat çeken Özçelik, bu konuda iyi yönetilen AVM’lerin öne çıkacağını vurguladı. One Tower Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nde farklı bir yaklaşım sergileyerek alışveriş üzerine değil, mutluluk üzerine yoğunlaştıklarını anlatan Özçelik, Ankaralıların ihtiyaç duyduğu 'buluşma noktası' açığını kapatacağını anlattı. 

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

'2016 AVM’lerin yılı olacak'