İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Antalya’da yabancılar ekim ayında 467 ev aldı

Antalya’nın içeride ve dışarıda tanıtımı, tarihi ve turistik değerinin ortaya çıkarılması için Antalya Büyükşehir Belediyesi yeni bir tanıtım kampanyasına başlıyor. Her türlü olumsuzluğa rağmen yabancıların Antalya’yı tercih ettiğini ileri süren Başkan Türel, bu konunun değerlendirilmesi gerektiği söyledi.

6. Uluslararası Resort Turizm Kongresi’nde yaptığı konuşmada Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, turizmcilere seslenerek sadece bu yılın 10 ayında Almanya, İngiltere, İsveç, Norveç vatandaşlarının Antalya’ dan 2 bin civarında gayrimenkul mülki edindiği bilgisini verdi.

Türel, yabancıların her geçen gün yaşamak için daha çok Antalya’yı tercih ettiklerine işaret ederek, “Sadece Ekim ayında 467 ev aldıklar. Demek ki tüm olumsuzluklara rağmen ümidimizi kaybetmememiz gerekiyor. Bu da Türkiye ve Antalya talebinin sadece tatil amaçlı değil, aynı zamanda yaşam merkezi amaçlı olarak da devam ettiğini göstermektedir” şeklinde konuştu.

Klasik tanıtımın ötesine geçilmesi gerektiği tavsiye eden Başkan Türel, “Artık klasik bir afişin ötesine geçmemiz, basit pazarlama sloganlarını aşan bir konseptle gelen ziyaretçiyle Antalya arasında duygusal bir bağ kurmayı başarmamız gerekiyor” ifadelerini kullandı.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

Antalya’da yabancılar ekim ayında 467 ev aldı