Daha önce Mandarin Oriental Bodrum projesini hayata geçiren Astaş Holding, bu sene yıl inşaatına başlayacağı Mandarin Oriental Bosphorus Istanbul projesini, 2019 yılında hizmete açmayı planlıyor. Astaş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Aşcı, Türkiye ve Türkiye’deki markalı otelcilik sektörünün daha da gelişeceğine inandığını belirterek. Mandarin Oriental’in uzun vadeli vizyonu olan lüks bir marka olduğunu ve bu markayla dünyanın dört bir yanından her yıl daha çok misafiri Türkiye’ye getirmeyi amaçladıklarını söyledi. Mandarin Oriental Bodrum’un kısa sürede Mandarin Oriental grubunun en öne çıkan otellerinden biri haline geldiğini anlatan Aşçı, Mandarin Oriental Bosphorus Istanbul otelinin açılmasıyla, iki otelin pazarlama ve çekim gücü sinerjisi yaratarak lüks turizm sektörüne hizmet vereceğini kaydetti.
Mandarin Oriental Bodrum’un dünyanın pek çok ülkesinden harcama gücü yüksek, elit misafirleri ağırladığını belirten Aşçı, otelin özel mimarisi ve doğal ortamıyla hem Türkiye pazarında, hem uluslararası arenada lider oteller arasında ilk sıralarda yer aldığını öne sürdü. Mandarin Oriental Bodrum’un çok kısa sürede dünya çapında iyi bir konuma ulaştığına dikkat çeken Aşçı, “Otelimiz, aldığı ödüllerle ve büyük başarısıyla Bodrum ve dolayısıyla ülkemize olan lüks talebi artırıyor. Bu yıl otelimizde 52 farklı ülkeden misafir ağırladık, hedefimiz dünyanın 195 ülkesinden seyahat severleri Bodrum’a misafir olarak getirmektir” açıklamasında bulundu.
Astaş Holding’in Mandarin Oriental grubu ile birlikte Türkiye’ye de yeni oteller, resort ve rezidanslar açmayı planladığını da açıklayan Vedat Aşçı, “2017 yılı içindeki olumlu gelişmeler, bu güzel ülkenin global elit turizm destinasyonu olma vizyonunu destekleyecek ve Mandarin Oriental gibi birçok uluslararası firmaları ve yeni yatırımcıları ülkemize çekecektir” dedi.
Astaş, Mandarin Oriental Bosphorus Istanbul’u 2019’da açacak