Erkek giyiminin güçlü trend markalarından AVVA, 2015’de açtığı mağazalarla yurt içinde 55 mağazaya ulaşırken, bu yıl 17 mağaza daha açmayı hedeflerken, yurt dışında ise pazarını genişleterek ülke bazlı bir büyüme hedefi uygulamayı planlıyor.
2015 yılında başarılı bir satış grafiği elde eden ve 2014 – 2015’te yüzde 36 oranında yakaladığı büyümeyi de bu yıl yüzde 50’ye çıkarmayı hedefleyen AVVA Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Atik, 2015’de istedikleri rakamsal satışlara ulaştıklarını ve istikrarlı bir büyümeyle bu yıl da satış yüzdelerini arttırmak için hem trend geliştirme çalışmaları yaptıklarını hem de sektörel yakın takipte bulunduklarını ifade ederken, 2020'ye kadar yurt içinde 100 mağaza hedeflediklerini, aynı zamanda yurt dışında da büyüme politikası geliştirdiklerini ve bu noktada çalıştıklarına değindi.
2016 trendlerinde şık ve rahat koleksiyonların ağırlıkta olacağını belirten Atik, yeni sezonu yetenek ve kuvvet anlamından yola çıkarak ''Güç''ismiyle belirlediklerini ifade ederek, klasiklikten uzak,sportif bir şıklıkla erkek trend tasarımları sunacaklarını dile getirdi.
AVVA 2016’da hedef büyütüyor