İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Ayşenur Ülvan Erkan, ajans kurdu

Kurumsal iletişim ve pazarlama alanında uzun yıllar yöneticilik yapan Ayşenur Ülvan Erkan, Stratejik Pazarlama ve Marka İletişimi alanında kendi ajansını kurdu.

Rönesans Holding, Varyap-Gap İnşaat Ortaklığı tarafından projelendirilen Metropol İstanbul karma projesi başta olmak üzere, inşaat ve gayrimenkul sektöründen sonra perakende sektöründe de uzun yıllar Kurumsal İletişim ve Pazarlama yöneticiliği yapan Ayşenur Ülvan Erkan, bu alanda edindiği deneyim ve tecrübelerini kurduğu Ajans Be Nice çatısı altında topladı. Ajansın ekibini, özgünlüğünü, yaratıcılığını ve enerjisini her biri kendi alanında uzmanlaşmış, yetkin bireylerin kolektif bilinci ile oluşturdu.

Çevirimiçi olmayı başarabilenler kazandı

Uzun yıllar farklı sektörlerin iletişim, pazarlama, e-ticaret süreçlerini yöneten Ülvan, kurduğu Ajans Be Nice ile markalara yeni nesil bir iletişim ve pazarlama danışmanlığı sağladıklarını belirtti, online varlıklarını sürdürebilen şirketlerin pandemi sürecini daha iyi yönettiğini ifade eden Ülvan, konuyla ilgili sözlerini şöyle sürdürdü.

“2019 yılında başlayan Covid 19, şirketlerin çalışma sistemlerini de değiştirdi. Korona Öncesi ve Korona Sonrası olmak üzere ikiye ayırdığımız bu dönemde, online dünyanın şirketlerin gelecekleri için önemini bilen, e-ticaret’e geçmiş olan veya hemen geçişe adapte olan iş yerleri, pandeminin olumsuz etkilerini lehlerine çevirmeyi başardı.

İnternet kullanımı artıyor

Teknolojinin rolünü hiç hissetmediğimiz kadar fazla hissettiğimiz bu günlerde büyük-orta-küçük işletmeler fiziksel müşterilerini online’a taşıyabilmeli, bağlantılarını devam ettirmeli, pazarlama operasyonlarını dijitale ve sosyal medyaya ayırmalı. Ancak bu şekilde işletmeler tüketiciyle buluşmayı başarabilir. Dünya çapında 4,5 milyar internet kullanıcısı var ve bunların 3,8 milyardan fazlası sosyal medya kullanıyor. Türkiye Ocak 2021’de 84.69 milyon nüfusa sahipken Türkiye’deki internet kullanıcı sayısı 65,80 milyon. Bu sayı 2020 ile 2021 arasında 3,7 milyon (+% 6,0) arttı. Ocak 2021 itibari ile Türkiye’de 60.00 milyon sosyal medya kullanıcısı var; yani toplam nüfusun % 70,8’ine eşit sosyal medya kullanıcı sayısı 2020 ile 2021 arasında 6,0 milyon (+% 11) arttı.

Sosyal medyanın önemi

Dijital, mobil ve sosyal medya tüm dünyadaki insanlar için günlük yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline gelmişken şirketlerin de dijital stratejik planlarının, online platformlarının ve sosyal medya mecralarının yönetimi çok önem taşıyor. Teknolojinin gelişerek, dijitalleşmenin tüketici alışkanlıklarına ve pazarlama iletişimine yansıyan hızı sebebiyle bizler, markaların geleceklerine ve atacakları adımları belirlemeye yönelik daha fazla öngörülü olmalıyız. Bu noktada Ajans Be Nice olarak biz devreye giriyoruz. Dünya nüfusunun yaklaşık yüzde 60’ı hali hazırda çevrimiçi iken çevirimiçi olamamış, olmuş ama bu süreçleri yönetmekte zorlanan, ya da bizim gibi profesyonel ellere markalarını emanet etmek isteyen işletmelere yardımcı oluyoruz.

Markaların stratejik pazarlama ve iletişim ihtiyaçlarını karşılıyor

Uzun yıllar farklı sektörlerin iletişim, pazarlama, e-ticaret, markalaşma ve ürün geliştirme gibi süreçlerini yöneten Ülvan, kurduğu Ajans Be Nice ile markalara yeni nesil bir iletişim ve pazarlama danışmanlığı sunuyor. Hızla tüketilen değerlere sahip çıkarak, değişen ve gelişen iletişim ve pazarlama süreçlerini de yakından takip ederek, hap şeklinde hazırlanmış paket formüllerle değil, her bir markanın kendi dinamiklerine uygun “özel dikim” yaklaşımları, sürdürülebilir, destekleyici proje ve stratejilerle, markaların hedeflerine ve ihtiyaçlarına göre belirliyor ve uygulamaya geçiyor. PR, Dijital Pazarlama, E-Ticaret, Sosyal Medya Yönetimi, Sosyal Sorumluluk Projeleri başta olmak üzere markaların köklerini sürdürülebilir temellere oturtmayı amaçlıyor.

Kadınların gücü

Ajansımız farklı tecrübelere sahip, uzun yıllar üst düzey pozisyonlarda görev almış, kendi alanlarında sektörde bilinen başarılı kadınlardan oluşuyor. Dünyada pandemi sürecini yönetmekten, ekonomik krizleri yönetmeye, siyasetten spora birçok alanda başarılarıyla kendini gösteren kadın gücü ajansımızda da hayat buldu. Yaratıcı, çalışkan, fikir üreten ve fikirleri hayata geçirebilen kadınlar ajansın omurgasını oluşturuyor. Kadromuzda, farklı sektörlerde alanında kendini kanıtlamış ve uzun yıllar mesleklerinde başarılı işlere imza atmış kadınlar bulunuyor. Arzu Kulak, Büşra Tatar gibi isimler var.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Markalı konut satışlarının yüzde 65’i bitmemiş konutlardan

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.