Islak mekan ürünleri sektöründe faaliyet gösteren Creavit’in genel müdürü Hasan Tuzcuoğlu, bu yıl ki mottolarının ‘Yeni bir güne yepyeni bir başlangıç’ olduğunu belirterek bu sebeple yılı 55 yeni seri ile açtıklarını söylüyor. 7’den 70’e herkese fonksiyonel ve estetik banyolar sunmak için sürekli araştırma yaptıklarını anlatan Tuzcuoğlu, “Üretimlerimizi bu yönde geliştiriyoruz. Tasarım çizgimizi güncel akımlar üzerine kurguluyor, ürünlerimizi tüketici beklentileri ve tasarımcılarımızın tecrübeleriyle harmanlayarak şekillendiriyoruz” diyor.
iNdergi’nin haberine göre, Tuzcuoğlu, Creavit markasının uluslararası pazar araştırma şirketi Euromonitor’ün Türkiye’de yaptığı sektörel araştırmalara göre de en çok tercih edilen markalar arasındaki yerini koruduğunu belirtiyor. Creavit’in kapasite ve çeşitliliğe yönelik yatırımlarına devam ettiğini de söyleyen Tuzcuoğlu, markanın özgün ve özel tasarım serisi Ducky’nun İtalya A design Award’dan ödül aldığını hatırlattı.
Markalarının 2015 yılının sektörü ve üreticiyi zorlayan bir yıl olmasına rağmen, başarılı bir performans sergilediğini, 2016 yılının ise Creavit için özel bir yıl olduğunu kaydeden Hasan Tuzcuoğlu, “Kapasite ve çeşitliliğe yönelik yatırımlarımız tüm hızıyla devam ediyor. Hedefimiz yurtiçindeki pazarda ilk sıralarda yer alan satış performansımızın yurtdışı pazarlarımızdaki tüm satış alanımıza yayılmasıdır” açıklamasında bulunuyor.
Tuzcuoğlu, üretimin yüzde 40’ını beş kıtada 60 ayrı ülkeye ihraç ettiklerini kaydederek, globalde ciddi satış ağına sahip olduklarına dikkat çekiyor. Ürünlerimizle beş ayrı kıtada 60 ayrı kültürde banyoya ve tüketiciye ulaşıyoruz. Söz konusu ülkelerde banyo deyince akla gelen ilk markalar arasında yer almayı hedeflediklerini belirten Tuzcuoğlu, “Yatırımlarımızı, öncelikli hedef ülkelerimizi ve stratejilerimizi bu doğrultuda şekillendiriyoruz. Önceliğimiz varolan pazarlarımızı geliştirmek ve öncelikli pazarlarımıza yatırımlar yaparak pazar payımızı arttırmaktır” şekline konuşuyor.
Kentsel dönüşüm projelerinde ve yeni yapılan lüks projelerde evlerin metrekarelerinin daraldığını belirten Tuzcuoğlu, Creavit markası olarak daralan mekanlara ferahlatıcı, modern ve kullanışlı çözümler getiren ürünler sunduklarını söylüyor. Arya tasarımının alandan tasarruf ederken, estetik ve fonksiyonellikten feragat etmek isteyemeyen kullanıcılar için geliştirilen bir model olduğunu anlatan Tuzcuoğlu, “Ducky serimiz ile çocukların tuvalet eğitim sürecini oyun ile birleştirerek eğlenceli bir hale dönüştürdük” diyor.
Klasikten vazgeçemeyenler için tasarlanan Antik Banyo grubu serisinin ise hem banyo mobilyası hem de klozet takımıyla bir bütünlük oluşturduğunu ifade eden Tuzcuoğlu, Creavit’in bir diğer yeniliğinin de entegre taharet musluklu RimOff klozetin olduğunu hem taharet musluğunun duvarda kapladığı yeri ve oluşturduğu estetik bozukluğu önlediğine hem de yeni teknoloji ile aynı konforun devam etmesini sağladığına dikkat çekti.
Creavit 2016’yı 55 yeni seri ile açtı