İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Emaar Square'e lüks marka akını

Türkiye'de perakende sektörü yabancı firmalardan yoğun ilgi görüyor. Global firmalar Türkiye'de AVM projelerini yakından takipte. 154 bin metrekarelik alanda Dubaili Emaar'ın 2,5 milyar dolar yatırımla Çamlıca'da hayata geçireceği Emaar Square Mall, lüks yabancı markalara ev sahipliği yapacak. Sonbaharda açılması planlanan 470 mağazalık AVM, Patek Philippe, Gucci gibi markalarla her gün yeni bir sözleşme imzalıyor. Emaar Bölge CEO'su Ozan Balaban,  AVM'de 300-500 metrekarelik mağazaların açılacağını söyledi. Mağazaların yüzde 87'sini kiraladıklarını belirten Balaban, LC Waikiki, Koton, FLO gibi Türk markalarıyla da anlaştıklarını ifade etti. Bağdat Caddesi'ne rakip olacaklarını vurgulayan Balaban, büyük oranda yerli müşteriyi hedefliyor. Ayrıca Balaban, AVM'de yüzde 20'lik alanın yeme-içmeye ayrıldığını ve çocuklara yönelik de 'Discovery Center' bulunduğunu sözlerine ekledi.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Emaar Square'e lüks marka akını