Emin Şirketler Grubu bünyesinde bulunan Eminevim, aldığı ki yeni kalite belgesi ile kalitesini iki kez daha tescillemiş oldu. Müşterilerine Elbirliği Sistemi ile faizsiz ev ve otomobil sahibi olma imkânı sunan Eminevim, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi ve EN ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazandı.
Emin Şirketler Grubu Genel Müdürü İbrahim Çonkar, şirket olarak müşteriyle uzun süreli ilişkiler kurduklarını belirterek bu yüzden müşteri memnuniyetinin hassasiyetle önem verdikleri bir konu olduğunu söyledi. Şirket olarak müşterilerin gelen her türlü öneri ve şikayeti, şeffaf, objektif, hızlı ve daha etkin bir şekilde değerlendirmeyi amaç edindiklerini anlatan Çonkar, “ISO 10002 Standardı ile süreçlerimizi yapılandırarak, uluslararası standartlara getirdik” dedi. Çorkar, bu standardın en önemli getirisinin müşteri geri bildirimleri ile hizmet kalitesinin iyileştirmesine olanak sağlamak olduğunu vurguladı.
Eminevim Çağrı Merkezi’nin de temas kurdukları kritik öneme sahip bir alan olduğunu anlatan İbrahim Çonkar, “Bu alanda daha kaliteli ve hızlı bir hizmet sunabilmek için gereken şartları sağlamayı hedefledik, ISO 15838 standardı şartlarını yerine getirdik ve belgeyi almaya hak kazandık” açıklamasında bulundu. Çonkar şirketin yönetim sistemini güçlendirmek adına önümüzdeki günlerde farklı alanlarda da çalışmalar yapmaya devam edeceklerini de sözlerine ekledi.
Eminevim kalitesini 2 kez daha tescilledi