Folkart, Türkiye İtibar Akademisi tarafından, Yıldız Üniversitesi ve Bursa Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinin akademik denetiminde yapılan Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nda ülkemizin en itibarlı markaları arasında gösterildi.
Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl onuncusu açıklanan Türkiye İtibar Endeksi (TİE) verilerine göre, Folkart ülkemizin en itibarlı şirketleri arasında. Folkart, yapılan bilimsel bir araştırma sonucunda, İzmir’den Türkiye’de inşaat sektörünün en itibarlı 10 markası arasında yer alarak, dikkat çekici bir başarı gösterdi. Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, konuyu değerlendirerek, “Türkiye’nin en itibarlı markaları arasında yer almak gurur verici. İtibarlı markalar arasında gösterilerek bize verilen adeta bir onur nişanı. Bize duyulan bu güvene her zaman layık olmak için çalışacağız. Bize yüklenen bu sorumlulukla çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.
Türkiye İtibar Akademisi tarafından üniversitelerin akademik denetimi ile hazırlanan Türkiye İtibar Endeksi 2020 verileri açıklandı.
Bu yıl çalışmaya iki üniversite öncülük yaptı. Yıldız Teknik Üniversitesi ve Bursa Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinin akademik denetiminde gerçekleşen araştırma, Türkiye İstatistik Kurumu’nun “Türkiye Örneklemi” kabul ettiği 26 Bölge ve 72 ilde 2 Ocak-30 Ocak 2021 tarihleri arasında yaklaşık 12 bin kişi ile görüşülerek gerçekleştirildi.
Araştırma sonucunda, ana ve alt sektörleri ile toplam 50 farklı sektördeki markaların, itibar derecelendirmesi ortaya çıktı.
Araştırma sonuçlarına göre geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi Folkart, yine Türkiye’nin en itibarlı markaları arasında gösterildi. Türkiye genelinde yapılan araştırmada inşaat sektöründe İzmir merkezli tek firma olarak Folkart yer aldı.
Folkart, Türkiye İtibar Akademisi tarafından yapılan İtibar Endeksi Araştırması’nda son 3 yıldır inşaat sektöründe en itibarlı markalar arasında yer alıyor. Folkart, 2019 yılında Ekonomiye Fayda Endeksi araştırmasında da öne çıkmış, Altın Lig’te yer almıştı.
HİTAM, 35 milyar TL’lik katma değer yaratacak