İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Folkart Platin Lig’te

Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE) araştırmasında Folkart, Platin Lig’te yer aldı.

Türkiye İtibar Akademisi (TİA), Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) ve Bursa Teknik Üniversitesi (BTÜ) öğretim üyelerinin akademik denetiminde ve raportörlüğünde bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE) araştırmasında Folkart, Platin Lig’te yer aldı.

Türkiye İtibar Akademisi (TİA) adına Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) ile Bursa Teknik Üniversitesi denetiminde ve raportörlüğünde bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE) araştırması sonuçlarına göre geçtiğimiz yıllarda Altın Lig’te yer alan Folkart, Platin Lig’e yükseldi.

Ürün ve hizmetleri ile fark yaratan, yönetim performansı ile toplum tarafından en çok takdir gören, Türkiye ekonomisine ve sosyal yaşama en çok fayda sağlayan kurum ve markaların yer aldığı endekste, geçtiğimiz yıllarda Altın Lig’te yer alan Folkart, bu yıl Platin Lig’te yer alarak önemli bir başarıya imza attı.

Türkiye örneklemi kabul edilen 26 bölge ve 81 ilde Bilgisayar Destekli Telefon ile Arama Yöntemi kullanılarak (CATI) yapılan araştırmada, onlarca soru yöneltildi. Araştırma için yaklaşık 12 bin kişi arandı.

Folkart öncü marka

Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, Türkiye İtibar Akademisi tarafından yapılan araştırmalar sonucunda ülkenin en itibarlı markalarından biri olarak gösterildiklerini ve bu yıl üçüncüsü yapılan EFE araştırmasında da, önceki yıllarda olduğu gibi ülke ekonomisine katkı sağlayan öncü markalar arasında gösterildiklerini kaydetti.

Geçtiğimiz yıl EFE araştırmasında Altın Lig’te yer aldıklarını anımsatan Sancak, “Ülkemizin çok değerli üniversitelerinin de katkı koyduğu araştırma sonucunda geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi önemli bir başarı sağladık. Şirketlerin ekonomiye ve topluma yansımalarını ortaya koyan EFE araştırmasında, Platin Lig’te yer aldık. Folkart’a duyulan güvenle geleceğe ilerliyoruz. Ülke ekonomimize ve toplumumuza faydalı olmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” diye konuştu.

En çok sosyal fayda sağlayan marka

Araştırmada belirlenen 3 kategori arasında Platin Lig’te yer alan Folkart, araştırmanın temel endeksleri olan, “Ürün/Hizmet Nitelik Endeksi”, “Firma Nitelik Endeksi” ve “Sosyal Fayda Endeksi”nde ön sıralarda yer aldı. Kültüre, sanata, spora, eğitime ve engellilere yönelik verdiği desteklerle adından söz ettiren Folkart, Platin Lig’te ülke genelinde topluma en çok sosyal fayda sağlayan marka oldu.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

ZeroBuild Türkiye’21, Eylül’de yapılacak

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.