İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Folkart’ın Çeşme projeleri satışa çıktı

İzmir’deki yatırımlarına Folkart Blu ve Folkart Hills projeleri ile devam eden Folkart, iki yeni projesini satışa sundu. 250 milyon TL’lik yatırım değeri ile hayata geçirilen ve 2017 yılı yaz başında tamamlanması planlanan Folkart Blu ve Folkart Hills’de fiyatlar 330 bin Euro’dan başlıyor. Çeşme Fenerburnu ve Paşalimanı’nda denize sıfır arsalarda yükselen Folkart Blu ve Folkart Hills ‘Denize Açılan Kapı’ sloganı ile tanıtılıyor. Folkart Paşalimanı Çeşme projesini 2012 yılında tamamlayan Folkart yeni projelerinde bir çok ilki de hayata geçiriyor.

Başlıksız-1

‘Çeşme Türkiye’nin şansı’

Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, Çeşme’nin mükemmellikte buluşan, uluslararası geleceğe yönelebilecek yüksek değerinin, yeterince farkında olunamadığını söyledi. Çeşme gibi, çok farklı özellikleri bir araya toplayan örneklere, dünyada çok az rastlandığını belirten Sancak, Çeşme’nin dünya markası olma yolunda, bu nedenle İzmir ve Türkiye için büyük bir şans olduğunu öne sürdü. Sancak, Çeşme’yi “Güzellikleriyle zamana meydan okuyan, dünyayı etkileyecek bir yeryüzü cenneti üzerindeyiz” sözleriyle tarif etti.
İzmirlilerin “Çeşme İzmir’in, şirin turistik bir tatil beldesidir” tarifiyle sık karşılaştıklarını belirten Sancak; tarifin eksikliğini ve nedenini şöyle açıkladı:
“Çünkü Çeşme, bundan çok daha fazlasıdır. Çeşme, dünya markası olma yolunda; bereketli doğanın, cömert davrandığı; güzellikleriyle dünya sahnesinde başrole çıkmayı bekleyen, hayranlık duyulacak bir aktördür. Denizi, dalgaları, kumu, rüzgarı, termal olanakları, altın rengindeki eşsiz plajları, temiz havası, muhteşem tarihsel mirası. Hepsi bir arada az bulunan örnek, büyüleyici dünya değerleridir.”

Başlıksız-3

‘Farklı renkler diyarı’

“Çeşme farklı renkler diyarıdır” diyen Sancak; ilçenin gastronomisine, eğlence adresi olmasına; doğa turizmi potansiyeline; yelkenden sörfe, su sporları için merkez özelliğine; termal olanaklarına; dalış turizmi gelişimine; festivallerine; yat limanlarına; markalaşmış Alaçatı’nın karma simgelerine dikkat çekti. Sancak,“Biz bu bakış açısıyla Çeşme’ye büyük bir önem veriyoruz. Çeşme’nin değerini İzmir ile birlikte yüceltmek istiyoruz.” diyerek, geleceğe yönelik şu değerlendirmeyi yaptı:
“İzmir-İstanbul Otoyolu tamamlanınca, İstanbul’dan Çeşme’ye 3.5 saatlik sürede ulaşılacak. Öğlen yola çıktığınızda, akşam yemeğini gün batımı eşliğinde Çeşme’de yiyeceksiniz. Çeşme, artık farklı bir şekilde konumlanacak. Bu otoyol üzerinde bulunan Kocaeli, Bursa, Balıkesir gibi kentler de Çeşme’yi yeniden keşfedecek. Havacılığın yeni merkezi olma yolundaki İzmir’de, yakın gelecekte Alaçatı’ya planlanan butik havalimanı yapıldığında, Çeşme kapısını tüm dünyaya da sonuna kadar açacak. Yeni planlar ile eminim turizm de 12 aya yayılacak.”

Başlıksız-4

Dilekçi Mimarlık tasarladı

Bu anlayışlarıyla Çeşme sürprizlerinin ve yatırımlarının süreceğini belirten Mesut Sancak, Dilekçi Mimarlık imzası taşıyan Folkart Blu ve Folkart Hills projelerinin; Çeşme’de ‘Cannes, Tropez ve Mayorka’ gibi mimari tasarımlarıyla da öne çıkan turizm markalarını anımsatacağını, doğayla bütünlüğü ön planda tutulan çevre dostu teknolojilerle donatılacağını vurguladı. Sancak’ın verdiği bilgiye göre, Folkart Blu’da 130 milyon TL, Folkart Hilss’de ise 120 milyon TL’lik bir yatırım değeri ortaya çıkacak. Her iki proje de 2017 yılı yaz başında bitirilmiş olacak.
Folkart Blu için, “Elinizi uzatsanız denize dokunabileceğiniz, eşsiz manzaralı ‘içi dışı deniz’; ‘en kaliteli olanı sınırsız yaşayacağınız’, ilklerin bulunduğu, termal olanakların kullanıldığı masmavi bir adres.” diyen Sancak; projenin Büyük Liman Koyu’nda, Paşalimanı Koyu’na ise yürüme mesafesinde olduğunu belitti. Folkart Hills projesinin Çeşme’nin merkezi Fenerburnu’nda bulunduğunu vurgulayan Sancak; marinaya, eğlence mekanlarına, kafe ve restoranlara, yürüme mesafesinde olduğunu da belirtti. Mesut Sancak, Folkart Hills’in, eşi başka bir noktada bulunmayan, çok özel bir manzara eşliğinde, mavi ile yeşili, çok sayıda olanakla ve ilklerle birlikte, dingin bir anlayışla sunduğuna dikkat çekti.

Folkart Blu Çeşme

Konum: Paşalimanı Koyu arkası Büyük Liman koyu
Proje Alanı: 6787 m2
Yeşil alan: 4124 m2
Toplam inşaat alanı: 24293 m2 inşaat alanının 6658,5 m2 si peyzaj alanı
Toplam Suit Sayısı: 83
Kat sayısı: 2 Bodrum+Zemin+5 kat
Süit tip: 1+1, 2+1, 3+1(1 adedi Dubleks) ve 4+1(tümü Dubleks) olarak 4 farklı tip
İskelesi, Açık-Kapalı Yüzme Havuzu ve Termal Havuz var

Folkart Hills Çeşme

Konum: Çeşme Marina karşısı Fenerburnu mevkii
Parsel Alan: 13.955m²
Kat bahçeleri dahil toplam peyzaj alanı: 8.000m²
Açık havuzlar: 403m² ve 33m² (çocuk havuzu)
Toplam daire sayısı: 70
Süit tip ve sayıları: 1+1:28, 2+1:19, 3+1:20, 4+1:3
İskelesi ve açık havuzları var

İletişim bilgileri

444 22 78
www.folkart.com.tr

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

Folkart’ın Çeşme projeleri satışa çıktı