İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Fuzul Ev nesilden nesile aktarılacak

Unutulmayan bir marka olmayı hedeflediklerini belirten Fuzul Yapı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Eyüp Akbal’a göre markaları, nesilden nesile intikal eden bir değer olacak.

Ne kadar datan varsa o kadar iyisin

Günümüzün en büyük özelliğinin data olduğunu ve 25 yılda 500 bin kişilik veri oluşturduklarını belirten Akbal, bu yolla 45 bin otomobil ve 4 bin markalı konut sattıklarını ifade etti. Bilgi sermayesinin kurumları geliştirdiğini söyleyen Akbal, “Otomobil satışından gelen tecrübeyi Fuzul Ev’de kullanıyoruz. TOKİ benzeri daha orta ve alt orta gelir seviyelerine uygun evler üretirken eldeki veri işi kolaylaştırdı. Projelerimizi bunlara göre kurarak gelecek nesillere aktarılan değerler üretiyoruz” dedi.

Yatırıcı değil akrabaları

Fuzul Ev’de bir grubu oluştururken en az 8 yıl aynı süreci yönettiklerine dikkat çeken Akbal, “Fuzul’dan satılan konutlarda şu an ikinci nesil oturuyor. 

Çocukluğumuzdaki çikolata firmalarını nasıl unutmuyorsak Fuzul’un da öyle unutulmayana bir marka olmasını, nesilden nesile intikal etmesini düşlüyorum” diyerek hayalini anlattı.

VadiyakaBaşakşehir’de dengeler buluştu

Son markalı projeleri olan VadiyakaBaşakşehir’de de sosyal denge, komşuluk ilişkileri ve yatırım değeri gibi konuları önemsediklerini belirten Akbal, “Bu mantığın işlemesi için talep doğrultusunda oturumluk konutlara öncelik tanıdık. Belli bir yaşın üzerindeki kesimin talip olacağı bir proje. Projede 1+1 yok mesela. 200-300 bin lira vererek ev alan bir aile ile 1 milyon 200 bin lira vererek ev alan aile bir araya geliyor, komşu oluyor ve aynı alanları kullanıyor. Baktığınızda sosyal yaşam bizim için birinci dereceden önemli. İstanbul’da kalabalıklar içinde insan yalnızlaşıyor. İnsanlar rahat edecekleri evleri, alanları ve komşuluk ilişkilerini tercih ediyorlar. Hiçbir zaman bin ve üzeri konutlu sitelerden yana olmadım ben. Herkes butik ve istediği kesim ile bir arada olmak istiyor. Sayı artınca binaların yapısı değişiyor. Oda sayıları farklılaşıyor ve farklı kesimlerden insanlar buluşuyor. Uygunluğunu yitiriyor” diyerek genel çerçevelerini çizdi.

Hüseyin Belibağlı/Emlaknews.com.tr

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Fuzul Ev nesilden nesile aktarılacak