“Geleceğin Türkiye’sini inşa etme” misyonu ile çalışmalarını sürdüren Fuzul Holding’in yeni dönemde reklam çalışmalarını yürütecek ajans belli oldu. Fuzul Holding, dijital reklam ve pazarlaması için çözüm ortağı olarak Alametifarika ile anlaştı.
Farklı sektörlerden birçok büyük markayı bünyesinde barındıran Alametifarika, 10 Mart 2021 tarihinden itibaren Fuzul Holding ve bünyesinde bulunan Rubikpara, Nevita, Nevvinn, FuzulEv, FuzulOto, Fuzul Yapı şirketlerinin tüm mecralardaki iletişimini yürüterek entegre reklam ajansı olarak çalışacak.
Yeni işbirliğine ilişkin açıklamalarda bulunan Fuzul Holding Kurumsal İletişim Grup Başkanı Gülşah Yüzer, ‘’ Fuzul Holding olarak faaliyette bulunduğumuz sektörlerdeki çalışmalarımıza daha farklı bir soluk katmak için bazı iş birlikteliklerimizi yenileme kararı aldık. Sürekli kendini yenileyen ve geliştiren bir yapıya sahibiz. Müşterilerimizi de bu yeniliklerle buluşturmak için her geçen gün daha çeşitli iletişim araçları ve iş ortaklarına ihtiyaç duyuyoruz. Bu kapsamda reklam tarafında, inovatif işlere imza atmış, Alametifarika ile çalışmaya başlamaktan büyük mutluluk duyduğumuzu belirtmek istiyorum. Birlikte birbirinden başarılı işlere imza atacağımıza yürekten inanıyorum” şeklinde konuştu.
Emlakta veri bankası kurulmalı
Gülşah Yüzer, konut pazarlama alanındaki engin tecrübesi ile gelişim yolunda dev adımlar atan Fuzul Holding’e büyük katkılar sağlayacak. Profesyonel/şirket bağlamında doğru bir buluşma olduğuna inanıyorum.
Bu gerçekten doğru bir fikir… Maalesef Türkiye’de kaç tane bina ve bağımsız bölüm olduğu bilgisine maalesef sahip değiliz. Dile getirilen rakamlar çok yuvarlak…