İstanbul 13°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

İtalyan Stosa artık Türkiye’de

İtalya’nın ünlü mutfak markası Stosa Cucine, Türkiye pazarına hızlı girdi. Aykar Grubu bünyesindeki Doruk Mekan Tasarım ortaklığıyla Bakırköy ve Avcılar’da iki magaza açan Stosa, üçüncü mağazasını İstanbul’un Anadolu yakasında açmayı planlıyor. Dünya çapında 40 ülkeye ihracat yapan Stosa Türkiye’de franchise vererek büyümeyi hedefliyor.

basliksiz-2

Yıllık cirosu 100 milyon Euro

İtalya’nın Toskana Vadisi’nde 50 bin metrekarelik alanında iki ayrı fabrikası bulunan Stosa, 30’dan fazla model ve 200 farklı yüzey ile birlikte 30 bin mutfak üretiyor. Dakikada 4 mobilya parçası üretebilen marka, her gün 130 makinede 3 bin kapak üretimi gerçekleştiriyor. Stosa’nın yıllık ciro büyüklüğü ise 100 milyon Euro.

basliksiz-3

İki şubenin yatırım bedeli 3,3 milyon TL

Aykar Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Aydın, Türkiye’de inşaat yatırımlarının hız kesmeden devam ettiğini ve sektörün geleceğinin parlak olduğunu belirterek, Türk ekonomisine duydukları güvenle Stosa markasını Türkiye’ye getirme kararı aldıklarını söyledi. Pazarda nihai tüketici ve projeler için üretim kapasitesi ve ürün-hizmet kalitesi bakımından kurumsal yapıya sahip fazla sayıda mutfak markası olmadığını vurgulayan Aydın, “3,3 milyon TL yatırım bedeliyle Avrupa Yakası’nda Bakırköy ve Avcılar’da ilk iki şubemizin açılışını gerçekleştirdik” dedi. Üçüncü mağazayı 2017 yılında Anadolu Yakası’nda açmayı planladıklarını açıklayan Aydın, “Türkiye genelinde öncelikle Ankara, İzmir, Bursa olmak üzere birçok şehrimizde franchise yoluyla büyüyeceğiz” dedi.

basliksiz-4

Türkiye’de üretim planı

Stosa Cucine CEO’su Leonardo Sani Türkiye’nin geleceğine güvenerek mağazalaşma kararı aldıklarını belirterek Türkiiye’de hızla büyüyen bir inşaat sektörü ve kendi evini kurmaya hazırlanan genç bir nüfus olduğunu söyledi. Türkiye’nin geleceğinin çok parlak olduğunu vurgulayan Sani, bu nedenle gelecekte üretimin bir kısmını Türkiye’ye kaydırabileceklerini açıkladı.

basliksiz-5

Hem çağdaş hem klasik modelleri var

Modern, çağdaş ve klasik çizgilere sahip 30 farklı ürün ile Türkiye pazarına giriş yapan Stosa’nın modern muftak çeşitleri arasında, Aliant, City, Mood, Maya, Aleve, Replay Next, Bring, Milly, Life, Brillant, Malibu yer alırken, çağdaş tasarım isteyenler için Maxim, Beverly, Ontarıo ve klasik sevenler için de Dolcevita, Bolgheri, Saturnia, Aida, Focolare, Ginevra ve Malaga modelleri yer alıyor.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

İtalyan Stosa artık Türkiye’de

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.