2011 yılından beri İtibar Atölyesi tarafından gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nda bu yıl 20 ayrı sektör inceleniyor. 5. Türkiye İtibar Endeksi araştırmasında; holdingler, enerji, beyaz eşya, GSM, inşaat, otomobil, hazır giyim, gıda, ilaç, ulaşım, bankacılık, elektronik eşya, turizm, sigorta, eğitim, makine, mobilya, perakende, alkolsüz içecek ve akaryakıt sektörlerindeki şirketlerin itibarı ölçülüyor.
Türkiye İtibar Endeksi’nin, Türkiye’de sektörlerin gelişimlerini takip edebilmek, yıllar boyunca itibar ve algı konularında kat ettikleri yolları ölçümleyebilmek amacı ile yapıldığını ifade eden İtibar Atölyesi Başkanı Ertan Acar, endeksin www.tie.com.tr üzerinden düzenlenen ve elektronik ortamda verilen yanıtlardan yola çıkılarak, seçkin akademisyenlerce hazırlanacağını belirtti. Acar, bu raporun, Türkiye ekonomisinin lokomotif sektörlerindeki firmaların gelişimine, kurumsallaşmasına ve Türkiye’ye daha çok katkı yapacak bir pusula ve navigasyon aracı görevi üstleneceğini söyledi.
İtibar Atölyesi’nin raporuna inşaat sektörü de dahil