Ankara’daki One Tower AVM’nin yatırımcısı İTO Yatırım’ın ortaklarından Özkan Özçelik, yaklaşık 40 AVM ile ‘AVM’ler kenti’ olarak anılmaya başlayan Başkent’in bu alanda Türkiye’nin öncü şehri olduğunu söyledi. Park sorunu olmayan, kuru temizlemeciden bebe mağazasına, gurme mekanlardan optikçisine kadar çok sayıda ihtiyacın aynı çatı altında karşılandığı AVM’lerin, temposu giderek artan yaşamın vazgeçilmez alanları olduğunu vurgulayan Özçelik, buna karşın ihtiyaca karşılık veremeyenlerin kapanma tehlikesi ile karşı karşıya kaldığına dikkat çekti.
AVM’lerin de kendi içinde sınıflandırıldığını anlatan Özçelik, AVM’lerde lokasyon ve marka karması kadar, rahatlık ve prestijin de önemli olduğunu söyledi. Oran’da One Tower Diplomatique’i planlarken 306 daire sahibinin asansör ile AVM’ye ineceği bir projede oluşturduklarını anlatan Özçelik, “Dünyaca ünlü Mimar Murat Tabanlıoğlu imzası taşıyan One Tower AVM, özellikle gurme mekanları ile kısa sürede Ankaralı’nın yeni adresi oldu” dedi.
One Tower AVM’nin ziyaretçi sayısının her ay düzenli şekilde arttığına vurgu yapan Özçelik, “Bu süreç içinde şunu gözlemledik ki AVM tercih edilirken ziyaretçiler öncelikle rahat, kargaşa ve gürültüden uzak ortam istiyorlar; ikinci en önemli detay ise prestij. Konum, gelen kişilerin sosyal statüleri, markalar şu an itibariyle AVM’ler için en önemli iki unsurdan biri” açıklamasında bulundu.
‘Konfor ve prestij AVM’leri bir adım öne çıkarıyor’