İstanbul 18°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • ‘Konut arayanların yüzde 83’ü internete başvuruyor’

‘Konut arayanların yüzde 83’ü internete başvuruyor’

CRM Medya Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Becer, gayrimenkul sektöründe dijital medya stratejik önem arz ettiğini belirterek, internette konut arayanların yüzde 83′ü firma adı kullanmadan genel terimlerle ilgili sonuçlara ulaşmaya çalıştığını söyledi. Bu anlamda dijital medyanın gayrimenkul sektörü için vazgeçilmez bir pazarlama unsuru olduğunu kaydeden Becer, dijital dünyanın firmalar açısından yeni müşterilere ulaşma ve benzersiz fırsatlarla buluşma noktası olduğunu vurguladı.

‘Müşteri ile bağı güçlendiriyor’

ramazan-becer

Yapılan bir araştırmaya göre, insanlar konut almadan önce arama motorunda mutlaka arama yaptıklarına dikkat çeken Becer, “Son dönemde hızla yükselen dijital dünyanın gücünden yararlanarak büyük kitlelere ulaşan gayrimenkul sektörü, dijital çözümlerin de etkisiyle pazar gücünü katlamaya devam ediyor” dedi.

Gayrimenkul sektörüne dijital gelişim faaliyetleriyle ışık tutan çalışmaların inşaat firmalarıyla müşterileri arasındaki bağı güçlendiren bir unsur olduğunu da anlatan Becer, büyümenin sürdürülebilir olmasını sağlamak için ajansların inşaat firmaları için tüm olanakları sunması gerekliliğini ifade etti. “

‘Konut pazarlamasında dijitalin payı artıyor’

CRM Medya’nın da gayrimenkul alanında özellikle satışa odaklanmış ve 360 derece dijital medya hizmeti sunan bir reklam ajansı olduğunu kaydeden Becer, gayrimenkul sektörünün istatistiksel verilerini inceleyerek, ev alacak kişilerin konusunda fikir sahibi olmasına destek olduklarını anlattı.

İnşaat sektörünün, yeni nesil dijital pazarlama yöntemlerini en çok kullanan sektörlerin başında geldiğine de dikkat çeken Ramazan Becer, dijital medyanın konut satışı ve pazarlamasında gün geçtikçe payı artıyor. Firmaların, böylesi yüksek dönüşüm yaratan dijital platformlardan, maksimum faydayı alması için gerekli vizyona sahip olması çok önemli” dedi.

‘Doğru mecra başarıyı artırır’

Gayrimenkul alanında özellikle önümüzdeki dönemde, dijital medyanın stratejik önem arz ettiğine de vurgu yapan Ramazan Becer, “Doğru tespit edilen mecralar, konut satış ve pazarlanmasında markaların önemli bir paya sahip olmasına olanak tanıyor. Bu nedenle gayrimenkul sektörü, yeni pazarlama yöntemlerine vakit geçirmeden dahil olmalılar” diye konuştu.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

‘Konut arayanların yüzde 83’ü internete başvuruyor’

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.