Türkiye’nin önemli merkezleri ve İstanbul’un yükselen değeri Basın Ekspres Yolu’nda hayata geçirdiği projeleriyle bölgeyi cazibe merkezlerinden biri haline getiren Mar Yapı, sinema kampanyasına, Cem Yılmaz’ın Arif V 216 filmi ile start verdi.
Divan, YOO, Rotana, Wanda gibi ulusal ve uluslararası lider markalarla yaptığı işbirlikleri ile kısa zamanda yatırımcıların gözdesi haline gelen Mar Yapı, Mar Yapı, ‘G’ sırasından bilet alan sinemaseverler arasında yapılacak çekilişle Şanghay, Dubai ve Bodrum’da çift kişilik tatil hediye edecek.
Sinema kampanyasının lansmanını İstanbul’da Kanyon Cinemaximum’da gerçekleştiren Mar Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Münir Özkök, film gösterimi öncesi gazetecilerle kampanya detaylarını paylaştı.
Mar Yapı’nın kuruluşundan beri katma değerli işlere imza attığını dile getiren Münir Özkök, “Bir yıl sürecek kampanyamız kapsamında ‘G’ sırasında oturanlara işbirliği yaptığımız ulusal ve uluslararası markaların ürünlerini deneyimleyecekleri çeşitli hediyeler sunacağız. Bunu yıl boyunca yapılacak çekilişlerle belirleyeceğiz. Öncelikli olarak Divan’ın Bodrum’daki, Rotana’nın Dubai’deki ve Wanda’nın Shanghai’daki otellerinde tatil ile başlayacak olan hediyelerimiz yılsonunda Yoo markasının yaratıcılarından Philippe Starck imzalı bir sürpriz ile sonuçlanacak.
“Sinema kampanyamız ile de sektörde bir ilki gerçekleştirerek farklılığımızı ortaya koymak istedik” diyen Özkök, “Kampanya belirlediğimiz lokasyonlardaki Cinemaximum salonlarında Aralık ayı içerisinde başladı. Sinema kampanyamız başlayalı çok kısa bir süre geçmiş olmasına rağmen şu ana kadar yoğun bir ilgi gördü ve şimdiden yaklaşık 5000 sinemasever kampanyamıza katıldı. İlginin büyüyerek devam etmesini bekliyoruz” dedi.
Mar Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Münir Özkök, sözlerini şöyle sürdürdü: “Bir yıl sürecek kampanyamız kapsamında ‘G’ sırasında oturanlara işbirliği yaptığımız ulusal ve uluslararası markaların ürünlerini deneyimleyecekleri çeşitli hediyeler sunacağız. Bunu yıl boyunca yapılacak çekilişlerle belirleyeceğiz. Öncelikli olarak Divan’ın Bodrum’daki, Rotana’nın Dubai’deki ve Wanda’nın Shanghai’daki otellerinde tatil ile başlayacak olan hediyelerimiz yılsonunda Yoo markasının yaratıcılarından Philippe Starck imzalı bir sürpriz ile sonuçlanacak. Marka bilinirliğimizi arttırmak ve Mar Yapı farkını ortaya koymak için kurguladığımız sinema kampanyası belirlediğimiz lokasyonlardaki Cinemaximum salonlarında Aralık ayı içerisinde başladı. Sinema kampanyamız başlayalı çok kısa bir süre geçmiş olmasına rağmen şu ana kadar yoğun bir ilgi gördü ve şimdiden yaklaşık 5000 sinemasever kampanyamıza katıldı. İlginin büyüyerek devam etmesini bekliyoruz.”,
Kampanya çalışmaları kapsamında yapılan çalışmalardan da bahseden Özkök, “Sinema salonlarındaki tüm ‘G’ sıralarına diğer sıralardan farklılaştırarak özel bir giydirme uyguladık. Aynı zamanda ‘G’sırasında film izleyenlere küçük bir konfor sağlayabilmek için şarj aparatları ekledik. Fuaye alanlarında da birçok tasarımla yerimizi aldık. Kampanya çalışmaları sırasında bizi en çok heyecanlandıran çalışmamız ise çekilişlerimize katılımı kolaylaştırabilmek adına hayata geçirdiğimiz mobil uygulamamız G yourself oldu. Kendi ekibimiz tarafından tasarlanan uygulamamız standart bir mobil uygulama olmaktan çıkıp, Mar Yapı’nın haberlerinin ve yaptığımız işlerin tüm detaylarının paylaşıldığı, içinde yaşam olan bir mobil uygulama oldu. Mar Yapı olarak 2017’nin başında kurduğumuz teknoloji ekibi ile web ve mobil teknolojiler üzerine de büyük bir yatırım yaptık. Uzman ekibimizle React Native, React ve NodeJs gibi güncel teknolojiler üzerinde çalışıyoruz. G Yourself uygulamasını da geliştirdiğimiz bu altyapı üzerine kurduk” dedi.
Mar Yapı’dan 1 yıl sürecek sinema kampanyası