İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • MIPIM’de sergilenen İstanbul maketini Fransa istedi İTO vermedi

MIPIM’de sergilenen İstanbul maketini Fransa istedi İTO vermedi

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı İbrahim Çağlar,  Fransa Ekonomi Bakanı Emmanuel Macron’un da ziyaret ettiği İstanbul Çadırı’nda sergilenen ödüllü maketi, bir Fransız müzesinin almak istediğini açıkladı. Buna karşılık maketi İstanbul’da sergilemeyi tercih ettiklerini belirten Çağlar, dev maketin geçen yıl 1,5 milyon Euro’ya mal olduğunu söyledi. Bu yıl da İstanbul Çadırı, maket kurulumu, maketin görsel şovları, teknik kurulumlar, yer kirası ve iç dekorasyon için bu yıl MIPIM’de 1.2 milyon Euro harcadıklarını açıkladı. Çağlar 96 metrekarelik maketin geçen yıl 3700 proje arasında birincilik ödülünü aldığını da ifade etti. 

‘İstanbul’un dev potansiyelini ortaya koyuyoruz’

Bu gideler için katılımcılardan, Emlak Konut GYO’dan Türk Tanıtma Vakfı’ndan ve Ekonomi Bakanlığı’ndan desek aldıklarını belirten Çağlar, “Ama destek almasak da yapardık. Bizim önceliğimiz İstanbul’un tanıtılması” dedi. 
Bugünün dünyasında reklamın çok önemli olduğunu vurgulayan İTO Başkanı Çağlar, “Reklamınız zayıfsa küresel rekabetten yoksun oluyorsunuz. Potansiyeli keşfet sloganındaki gibi İstanbul devasa potansiyeli hakkında farkındalık oluşturacağız” açıklamasında bulundu. 

‘İstanbul gibisi yok’

Yabancı yatırımcıların bir çoğunun İstanbul’u tanıdığına dikkat çeken Çağlar, MIPIM’in projeleri tanıtmak açısından etkin bir organizasyon olduğunu vurguladı. İnşaat sektörünün yarattığı istihdam, ihracata katkı ve teknoloji transferindeki rolüyle ekonomideki gelişmenin lideri olduğunu anlatan Çağlar “Bunu ülkemizde çok net görüyoruz. 2015’te dışarıdan 5,5 milyar dolar gayrimenkul yatırımı çeken İstanbul dünyanın birçok ülkeden daha büyük ekonomiye sahip” diye konuştu.
İstanbul’dan 3,5 saaat uçuşla 56 büyük ekonomiye ulaşmanın mümkün olduğuna dikkat çeken İbrahim Çağlar, önümüzdeki dönemde gelişmesi beklenen 10 şehirden biri olan İstanbul’un özellikle altyapı ve üstyapı yatırımlarıyla öne çıktığını kaydetti.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

MIPIM’de sergilenen İstanbul maketini Fransa istedi İTO vermedi