İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • Şekerlisoy Topluluğu ‘Athena’ markasıyla gayrimenkule girdi

Şekerlisoy Topluluğu ‘Athena’ markasıyla gayrimenkule girdi

Uluslararası piyasalarda ilaç alım satımı ile ihracatı yapan Şekerlisoy Topluluğu, gayrimenkul sektörüne girdi. Milliyet’ten Duygu Erdoğan’ın haberine göre, topluluğun genç CEO’su Onur Şekerlisoy, gayrimenkul sektöründe Athena markasıyla faaliyet göstereceklerini belirterek markanın ilk halkasını Mersin’de hayata geçirmeye başladıklarını açıkladı. Türkiye’nin 40 yaş altı en başarılı 25 CEO’su arasında gösterilen Onur Şekerlisoy, daha önce yaptıkları ufak çaplı işlerle inşaat sektörünü tanıdıklarını, ilk büyük çaplı işleri olan Mersin projesine ise 100 milyon lira yatırım yapacaklarını kaydetti. Şekerlisoy, metrekare fiyatlarının 1200 euro’dan başladığı projede, 650 yataklı bir otel ve 174 rezidans daire bulunduğunu bildirdi.

Yüzde 10 -15 kar oranı cazip geldi

İlaç sektöründe yüzde 2-3 kar oranlarıyla çalıştıklarını, buna karşılık gayrimenkul sektöründe bu oranın 10-15 civarında olduğuna dikkat çeken Onur Şekerlisoy, “Bana kar oranı yüzde 5 deseniz bile çok mutlu olurum. O yüzden projemizde en iyi malzemeyi, en iyi ürünleri kullanmaktan çekinmedik” dedi. Grubun daha önceden tarım, inşaat, turizm, enerji gibi kollarda yatırımları olduğunu belirten Şekerlisoy, yatırımları yeniden çeşitlendirmek istediklerini vurguladı. Turizm ve inşaata yoğunlaşarak büyümek istediklerini anlatan Şekerlisoy, bu nedenle Anhena markası altındaki projeleri karma olarak hayata geçireceklerini açıkladı.

‘Bir kişiye ikiden fazla daire yok’

Mersin’deki ilk Athena projesinin hem bir koy hem de orman içinde olduğunu ve buradaki mandalina bahçelerini de koruyarak projeye kazandırdıklarını anlatan Şekerlisoy, bölgenin yerli yatırımcı için çok önemli bir alan olduğunu vurguladı. Proje ilerisindeki halk plajının aylarca tam dolu olduğunu “Antalya’nın Bodrum’un kitlesi Ruslar, İstanbullular. Ama Elazığlı ,Niğdeli gidecek yer arıyor. Bu anlamda yerli turistin gözdesi Mersin diyebiliriz” açıklamasında bulundu. Burada İstanbul’un bir alternatifini oluşturacaklarını anlatan Şekerlisoy, buna karşılık projede karmaşa olmaması ve tesisin yapısının bozulması için ‘satmama hakkı’nı da kullanabileceğini açıkladı. Bir kişiye 2’den fazla daire satmadıklarını da anlatan Onur Şekerlisoy, “ Burada güzel bir yaşam alanı oluşturma derdindeyiz” açıklaması yaptı.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

Şekerlisoy Topluluğu ‘Athena’ markasıyla gayrimenkule girdi