Türkiye’de Ocak-Haziran 2020 döneminde 1.109 adetlik KODIAQ satışı gerçekleştiren ŠKODA, pandemiye karşın bir kez daha D-SUV segmentinin öne çıkan markası oldu. Yüksek satış adetleriyle birlikte D SUV segmentinde satılan her 4 araçtan birini ŠKODA KODIAQ temsil etti. 2019 yılını segmentinin lideri olarak kapatan KODIAQ, 2020’de de bu çıkışını devam ettirerek önemli bir başarıya daha imza attı.
Markanın tasarım dilini SUV segmentine zarif bir biçimde aktaran ve özgün tasarımıyla farkını gösteren ŠKODA KODIAQ, aynı zamanda geniş iç hacmini 7 kişilik oturma kapasitesiyle birleştiriyor. Alternatifli donanım seçenekleri ve zengin aksesuar çeşitliliği ile de farklı beklentilere hitap etmeye devam ediyor.
LoftElia Restaurant Bodrum Loft’da açıldı
[…] aileler tarafından tercih edilen sedan otomobillere yeni bir soluk getiren Hyundai Elantra N Line serisinde popülerlik ve sportifliğe yer veriyor. Yedinci nesil […]