Konutların, dükkanların ve her hangi bir gayrimenkulün insanı ilk etkileyen noktalarından birisi Sur Çelik Kapı’nın ilgi alanına giriyor. Bu alanda önemli bir mesafe kaydeden Sur Çelik Kapı, 2016 yılının ilk beş ayında 2015 yılına göre proje sayısında yüzde15, adetsel bazda da yüzde 85’lik bir artış yakaladı.
Tüketicinin kendilerini tercih etmesinde ilk nokta olarak kalite ve algının yüksek olduğunu kaydeden Sur Çelik Kapı Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Pekgüzel, bunun tüketicinin karar verme sürecinde oldukça etkili olduğunu savundu.
Türkiye’deki güçlü firmalarla çalışıyor olmayı da bir diğer sebep olarak gösteren Pekgüzel, “Teknik alandaki istekler doğrultusunda çözümler sunmamız ve özellikle teslimat süreçlerinde yaşanan problemleri ortadan kaldırmamız müşteri için bir tercih sebebi. Ayrıcasatış ekiplerimizin mütevazi ve işindeki hakim duruşu ve fiyat politikalarımızla da ulaşılabilir bir marka olmamız, projelerin ve bireysel müşterilerin bizi seçmesinde etkin rol oynuyor” dedi.
Rakamlara konuşmasına devam eden Pekgüzel, “Hepinizin bildiği üzere ülkemiz zor ve sıkıntılı bir dönemden geçti. Ancak 2015’den 2016 yılına sarkan projelerin ve kentsel dönüşümdeki projelerin etkisiyle toplam satışta proje bazlı satışımız adetsel bazda yüzde 85’e çıktı. Ve hatta 2016 yılının ilk yarısında 2015 yılına göre proje sayımız yüzde 15 artış gösterdi” dedi.
Tedarik sağladıkları firmalar hakkında isim veren Pekgüzel, “Sinpaş (Altın Oran-Antepia-Liva-Aquacity-Ottomare), Bema İnşaat (Gölpanaroma), Dumankaya, Hak Yapı,Oyak ve Yeşildağ İnşaat gibi firmalara çözüm ortağı olduk” diye konuştu.
Proje satışlarının devam ettiğine dikkat çeken Pekgüzel, “2015 yılı yıllık satışlarımızın adetsel bazda yüzde 75’i projeye ayrılırken cirosal olarak yüzde 69’unu buradan elde ettik. 2016 yılı ilk 5 ayına göre de toplam satışımızın yüzde 85’ini ise projelere sağladık. Cirosal bazda yüzde 81 gibi bir büyüme elde ettik” diyerek sözlerini noktaladı.
Sur Çelik, kentsel dönüşüm ve yeni projelere ‘Kapı’ oluyor