Turkcell, mühendisleri tarafından hayata geçirdiği ‘Afet Durumu Şebeke Yönetimi' sistemiyle doğal afet olaylarında kullanıcılarının kesinti yaşamadan haberleşmesini sağlayacak. Tamamen Türkiye’de geliştirilen ‘Afet Durumu Şebeke Yönetimi' teknolojisi, olay anında şebeke kaynakları öncelikli olarak kesintisiz iletişimin sağlanması için optimize edecek. Afetin gerçekleştiği yerde otomatik olarak çalışan sistemde şebeke alt yapısı SMS, BiP Facebook, Twitter gibi yüksek data kullanımı gerektirmeyen acil haberleşme hizmetlerine yönlendirilecek ve yüksek bant genişliği kullanımına ihtiyaç duyulan video, film izleme gibi işler askıya alınacak. ‘Afet Durumu Şebeke Yönetimi' sistemi, Turkcell müşterilerinin sürekli iletişim halinde kalarak olası acil durumlarda da onlara daha çabuk ulaşılmasını sağlayacak. Olaya müdahale edecek ekiplerin de birbiriyle rahat haberleşerek koordinasyon sağlayacaklarını söyleyen Turkcell Genel Müdür Yardımcısı İlker Kuruöz, hayata geçirdikleri inovatif çözümlerle müşterilerinin hayatlarına değer katmaya devam edeceklerini belirtti.
Turkcell, afet anında kesintisiz iletişim sağlıyor