Türkiye'nin birçok bölgesinde sektörel yatırımlarıyla dikkat çeken Ulak Group, marka kimliğinde sınır tanımıyor. Proje ve tasarımlarıyla Katar'da lansmana çıkan firma, aynı zamanda bölgede sektörel fuar gerçekleştiren ilk Türk gayrimenkul şirketi olarak dikkat çekiyor.
Otel, AVM ve konut alanında tecrübe ve kalitesini yatırımcıların beğenisine sunan Ulak Group, üç bölge olarak planladığı turun ilk etabını Katar Sheraton Hotel Doha’da, 4 gün fuar ve 10 gün bire bir görüşmeler ile tamamladı. Arap yatırımcıların büyük ilgi gösterdiği fuara Doha Ticaret Müşaviri Mustafa Güleç de katılırken, ayrıca Türkiye'nin tanıtımı da ayrı bir renk verdi.
“Yap, sat, yönet!” hizmet anlayışıyla proje geliştirme, gayrimenkul yatırım yönetimi gibi konularda uluslar arası şirketlerle hizmet veren Ulak Group, tanıtımlarına Katar’dan sonra Kuveyt, Azerbaycan, Abu Dabi ve Suudi Arabistan’da düzenleyeceği fuarlarla da devam diyor.
Ulak Group Yönetim Kurulu Başkanı Ulaş Akbal, dünyaya hitap ederek Asya'dan Avrupa'ya her yatırımcıya ulaşmak istediklerini belirtirken, gayrimenkul olarak Türkiye'nin büyük bir yatırım alanı olduğuna dikkat çekti.
Son 10 yılda, sektörde ciddi gelişim yaşandığını ifade eden Akbal, “Ülke ekonomisinin temel unsurları arasında yer alan gayrimenkul, sağlam bir pazar haline dönüştü. Talep yoğunluğu, bu pazarı daha da geniş tutuyor. Biz de, dış pazardaki yönelimleri dikkate alıyoruz. Amerika'da, dünyaca ünlü değerlendirme şirketi Deloitte, yaptığı bir açıklamayla Türkiye'ye yurt dışı talep yoğunluğu gerçeğinin altını çizdi. Bu durum, ülkemizin gelişimi ve dünyadaki ekonomik değeri açısından çok önemli. Amacımız, yatırımcıların tüm dikkatini Türkiye' çekmek” diyerek sözlerini bitirdi.
Ulak Group Katar’da vitrine çıktı